top of page
No hay tags aún.

BÚSQUEDA POR TAGS: 

POSTS RECIENTES: 

SÍGUEME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Sóc un do

Text trobat al museu dels Vikings de Dinamarca:

Runa vikinga

Sóc un do. Sóc donat com a agraïment per tot allò de bo rebut. Sóc un do. Sóc donat amb l’expectativa de retorn. Sóc un do. Sóc donat amb la convicció de que els meus donants seran recompensats. Més endavant.

Do, reconeix la meva llum. Sóc un do. Estrella. No em pots veure. M’enrotllo. Faig un nus. No em pots veure. Està flotant al meu cos. És el vas per on corren els missatges.

No em pots veure. M’enrotllo. Quan més petita es fa la meva pell, quan em faig petit, la meva veu es fa més ampla, alta, profunda. El meu prec ho omplirà tot.

Quan més petit em faig, la meva veu es fa més ampla, alta, profunda. La meva ordre ho omplirà tot.

Sóc un do, reconeix la meva llum. Sóc un do. Estrella. Sóc un do.

No em pots veure. M’enrotllo, faig un nus. Lligo el món sencer. Humans i no humans. No em pots veure. Aquest és el sistema. Jo ho mantinc tot junt.

Aquest és el sistema. Aquí es funden les institucions. Aquest és el sistema. Jo ho mantinc tot junt. No pots veure’m.

Jo cremo però sóc suau amb tu, congelant-me al cel fred. Sóc una estrella.

No sóc lliure però ho faig fluir pels teus circuits, com a cordes d’ambre. En aquestes cordes d’ambre es mostra la imatge de la meva llibertat pels segles dels segles.

Sóc un sacrifici. La imatge de les meves ales passa una i una altra vegada. La imatge de les meves ales són un exemple per a tu. Per al món. La imatge de la culpabilitat que no pot (deu) no pot (deu) ser pagada. La imatge de “inclina't, toca el terra amb el front”.

Sóc una estrella. Tots els dos han de venjar-se. Mira. M’estic ofegant. Està corrent pels meus vasos. Quan més petita es fa la meva veu, més i més aigua, líquid, prec es filtrarà per tot arreu.

Sóc el flux de canvis i el present mateix. Humà i no humà, perla i destral. Així és com el meu fluid, la meva sang, el meu manament es filtraran per tot arreu. do i culpabilitat. Llum.

Sóc una estrella. Sóc la teva culpabilitat. Llum. Quan més petita es fa la meva pell, la meva veu es fa més petita, més suau, més transparent, el meu manament s’encongirà.

Sóc un do, coneix-me. Sóc un do. Cordes de perles i destrals de sílex. Mantinc el gran circuit unit. El sistema total de serveis junt.

No em pots veure. M’enrotllo. Lligo. Lligo el mont. Tot junt. Humans i no humans.

Aquest és el sistema. Ho mantinc tot junt. Aquest és el sistema.

Sóc un do.


bottom of page